بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تور اقساطی

تور اقساطی

درباره تور اقساطی

تا حالا شده قصد سفر داشته باشید اما به دلیل بالا بودن هزینه‌ هایش، منصرف شده باشید!؟ خوب باید بگوییم که با توجه به افزایش هزینه‌ های سفر به خارج و حتی داخل کشور، شاید همه نتوانند هر وقت که خسته از کار و روزمرگی های زندگی می شوند، چمدان هایشان را ببندند و به سفر بروند. ما در این مجموعه این تصمیم را گرفته ‌ایم که با ارائه تورهای اقساطی امکان سفر را برای همه شما عزیزان فراهم سازیم تا با پیش ‌پرداخت مقدار کمی از پول تور مورد نظرتان، بتوانید سفری لذت بخش و شادی را تجربه کنید و حتی اقساط را بعد از سفر خود پرداخت نمایید. در وبسایت خود امکان خرید اقساطی تقریبا برای تمامی تورها چه داخلی و چه خارجی وجود دارد و شما هر کدام از تورهای ما را که بخواهید می‌ توانید از 4 تا 10 ماهه به صورت قسط بندی شده خریداری نمایید. در ضمن پرطرفدارترین تورهای اقساطی ما در تورهای خارجی شامل: تور اروپا، تور استانبول، تور گرجستان، تور آنتالیا، تور تایلند و تور دبی و... و در تورهای داخلی شامل تور کیش، تور قشم و تور مشهد و... می باشد و شما هیچ محدودیتی از نظر حداقل مبلغ ریالی برای خرید تور مورد نظرتان ندارید، ولی برای خرید هتل و پرواز، حداقل مبلغ بلیط و یا هتل باید دو میلیون تومان می باشد.

 

تور مسافرتی اقساطی

 

حالا منظور از تور اقساطی چیست؟ این تورها در اصل تورهای مسافرتی است که به جای پرداخت یک جای کل هزینه و دریافت بلیط و هتل، با شرایطی می ‌توانید درصدی از هزینه را پرداخت کنید و الباقی مبلغ را بصورت اقساط پرداخت نمایید. در واقع تور های اقساطی برای این است که ناچار به پرداخت هزینه سنگین و یکجای پول برای سفر نباشید، بلکه با توجه به بودجه ‌ای که در نظر گرفته اید طی چند ماه مبلغ تور را تسویه نمایید. معمولا هزینه تورها در بعضی مواقع به قدری سخت جور می ‌شود که دیگر توان گشت و گذار و خرید درست و حسابی در سفر را از شما مسافران می ‌گیرد! اما با خرید تور اقساطی به مقاصد مختلف خارجی، می توانید با پولی که به همراه می برید، کلی خوش بگذرانید و دغدغه مالی برایتان نباشد.

در نهایت مهم است بدانید که ما در این مجموعه مسافرتی سود اضافه ‌ای بر روی تورهای اقساطی از شما مسافران عزیز دریافت نمی‌ کنیم!! درصد کارمزد برای تورها، 3 درصد است و برای تورهای زیارتی کارمزد اقساط، 2.5 درصد است. هرچه تعداد اقساط بیشتر باشد، کارمزد افزایش پیدا می کند و هرچه تعداد اقساط کمتر باشد، کارمزد کمتر می شود. همچنین امکان خرید اقساطی برای تمامی تورهای داخلی و خارجی بدون نیاز به ضامن و فقط با ارائه چک وجود دارد. در این خصوص تنها کافیست شما هتل و پرواز مورد نظرتان را انتخاب کنید تا همکاران ما بعد از ارائه نرخ تور و تایید شما، مدارک مورد نیاز را از شما تحویل بگیرند و تور مسافرتی شما را برایتان رزرو کنند. تورهای اقساطی ما بدون هیچ محدودیتی و برای تمامی هتل ها و پرواز ها قابل رزرو هستند.

 

تور های مسافرتی اقساطی

 

شرایط خرید تور اقساطی به چه صورت می باشد؟

سفرهای خارجی همیشه برای قشری از مردم با توجه به هزینه‌ های سنگینش امکان‌ ناپذیر می باشد و با توجه به تغییرات بازار ارز در ایران و افزایش چندین برابری این هزینه‌ ها در سال ‌های اخیر، سفر به مقاصد خارج از ایران برای درصد زیادی از مردم تبدیل به رویا شده است و اگر با حساب و کتاب کارمندی بخواهند برای تور خارجی پس ‌انداز کنند، امکان دارد هیچ وقت نتوانند راهی مقاصد خارجی شوند. به همین دلیل ارائه این تورها در راستای به واقعیت تبدیل شدن رویای شما مسافرانی که سفر به کشورهای دیگر را دوست دارید، طراحی شده که در ادامه به جزئیات آن می پردازیم. 

 

سفر با تور مسافرتی اقساطی

 

به هر حال هر خریدی به صورت اقساط، برای خودش شرایطی دارد. تور قسطی هم همینطور می باشد و شرایط ویژه ‌ای برای خودش دارد! این شرایط را معمولا آژانس‌ های مسافرتی یا هواپیمایی با توجه به شرایط و قوانین خودشان تعریف می ‌کنند و ممکن است در بعضی موارد با یکدیگر تفاوت های چشمگیری داشته باشند. بنابراین، اگر قصد خرید تورهای اقساطی چه به مقاصد داخلی و چه خارجی را دارید باید قوانین آژانس مسافرتی مورد نظرتان را به دقت بررسی کنید. اما اگر در مرحله تصمیم ‌گیری و جمع ‌آوری اطلاعات کلی در خصوص این تورها هستید، در این بخش سعی داریم برخی از شرایط متداول را بررسی کنیم. شرایط خرید تورهای مسافرتی ما به صورت اقساطی به قرار زیر است:

  • حداکثر 50 درصد مبلغ تور را مسافر باید هنگام خرید، پرداخت کند.
  • معمولا آژانس ‌های مسافرتی ماهانه بین 2.5 تا 3 درصد به عنوان کارمزد دریافت می ‌کنند.
  • معمولا برای خرید سفر قسطی نیاز به چک صیادی است.
  • مسافر حدودا در بازه 3 تا 10 ماهه، باید قسط های خود را پرداخت کند.
  • بازه پرداخت را آژانس مسافرتی اعلام می‌ کند اما شما مسافران انتخاب می ‌کنید که طی چند ماه می ‌خواهد مبلغ کامل تور خود را تسویه کند.
  • در صورت استفاده از دسته چک ضمانت، دسته چک حتما باید متعلق به مسافر باشد. 

 

مدارک تور مسافرتی اقساطی

 

مدارک مورد نیاز برای رزرو تورهای اقساطی گلبرگ سیر

  • چک معتبر (شخصی یا دولتی) که باید برای یکی از مسافرین استفاده کننده از این تورها یا یکی از اقوام درجه یک مسافران باشد.
  • چک های ارائه شده باید از حساب بانکی در تهران باشد.
  • پرینت گردش سه ماه اخیر حساب بانکی دسته چک و یا حساب پشتیبان دسته چک، مهر شده توسط بانک.
  • مانده حساب متناسب و موجه نسبت به مبلغ تعیین شده برای تور مسافرتی.
  • کپی شناسنامه و کارت ملی صاحب حساب
  • تکمیل فرم سرمایه گذاری در خدمات گردشگری که در آژانس ما به شما ارائه میدهیم.
  • یک عدد قبض برق یا آب و یا تلفن که مربوط به آدرس منزل مسافر میباشد.
  • آدرس دقیق پستی به همراه کدپستی همان آدرس ها برای دو نفر از آشنایان مسافرین بعنوان اطلاعات تماس اضطراری

 

شرایط تور مسافرتی اقساطی

 

تور اقساطی بدون پیش پرداخت

تورهای اقساطی داخلی - خارجی به مقاصد مختلف، در بالای همین صفحه نمایش داده شده است. برای اطلاع کامل از شرایط این تورها، کافیست وارد صفحه جزئيات آن تور شده و توضیحات را به صورت کامل مطالعه نمایید. فراموش نکنید معمولا شرایط خرید اقساطی، به تورهای خارجی تعلق می ‌گیرد چون قیمت آنها بیشتر از تورهای داخلی است. از میان تورهای خارجی هم، آن مقاصد و تورهایی که پرطرفدارتر هستند، تور قسطی برایشان طراحی شده است. البته توجه داشته باشید که رزرو تور اقساطی بدون پیش پرداخت هم برای شما امکان پذیر است. در ضمن درست است که مبلغ پیش پرداخت هر تور، معمولا 20 درصد از مبلغ کل تور شما می باشد، ولی امکان توافق نیز وجود دارد و ما شرایطی هم بوجود آورده ایم که بدون هیچ پیش پرداختی تور مورد نظرتان را خریداری نمایید.

 

تور مسافرتی اقساطی گلبرگ سیر

 

شما برای خرید تورهای قسطی ما ابتدا باید شرایط و مدارکی که در بالا به شما اشاره کردیم را مطالعه کنید و پس از تکمیل مدارک از دو طریق حضوری و تلفنی امکان خرید تور به صورت قسطی برایتان وجود دارد. در روش حضوری همانطور که از نامش پیداست بعد از تکمیل مدارک خود، به دفتر آژانس گلبرگ سیر مراجعه نمایید و پس از مشاوره با کارشناسان با تجربه ما مراحل رزرو را انجام بدهید. در روش تلفنی شما قبل از خرید می ‌توانید با تماس به ما تمامی درخواست های خود را با کارشناسان ما مطرح کنید و پس از پرداخت مبلغ پیش‌ پرداخت، مدارک خواسته شده را با پست برای مجموعه ارسال نمایید. در ضمن کارمزد تورهای ما به صورت قسطی 3 درصد به ازای هر ماه اقساط است و نحوه محاسبه کارمزد به این صورت است که مبلغ پیش ‌پرداخت از مبلغ کل تور کم می‌ شود و به ازای تعداد اقساط، 3 درصد از مبلغ تور به پرداخت ماهیانه اضافه خواهد شد. در ادامه لازم به ذکر است که امکاناتی که در تورهای گلبرگ سیر به شما ارائه می‌ شود، تفاوتی ندارد که برای تورهای نقد باشد و یا تورهای اقساطی! تمامی امکاناتی که در تورهای نقدی بشما ارائه می ‌گردد در تورهای قسطی ما نیز ارائه می ‌شود و بر اساس هر تور متفاوت می باشند.


منبع:تور اقساطی

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده