مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تور روسیه

تور روسیه

درباره تور روسیه

روسیه بزرگ ترین کشور جهان است به طوری که گستردگی آن از سرزمین های شمالی آسیا شروع شده و تا نزدیکی های آلاسکا در آمریکا ادامه می یابد، این ابرقدرت جهان، همچنین یکی از کشورهای پر جمعیت و از جمله توریستی ترین و محبوب ترین مناطق گردشگری در دنیا نیز به شمار می رود و سالانه میلیون ها توریست خارجی با تور روسیه وارد شهرهای مختلف آن می شوند و صنعت توریسم نقش بسیار مهمی در درآمدزایی و اقتصاد روسیه دارد و سالانه بالغ بر 30 میلیارد دلار از طریق این صنعت وارد اقتصاد این کشور می شود، روسیه به دلیل وسعتی که دارد از تنوع آبی و هوایی بسیاری برخوردار است و هوا در مناطق و شهرها و نواحی مختلف این کشور، متفاوت است و به همین دلیل این کشور در تمامی فصول سال پر از گردشگران خارجی است و امکان سفر به روسیه در تمامی ماه های سال وجود دارد ، از آنجایی که روسیه در همسایگی ایران قرار دارد و از لحاظ دیپلماتیک روابط خوبی با دولت ایران دارد ، ویزای توریستی این کشور برای شهروندان ایرانی به راحتی و بدون مراجعه به سفارت صادر می شود و به همین دلیل در سال های اخیر تعداد گردشگران ایرانی که از روسیه بازدید می کنند، بسیار افزایش پیدا کرده است.

تور روسیه

 برای شرکت در پکیج روسیه باید پاسپورت معتبر با حداقل اعتبار 7 ماه ارائه دهید و برای رزرو این پکیج به صورت آنلاین و یا حضوری با مراجعه به دفتر آژانس می توانید اقدام نمایید ، لازم به ذکر است به دلیل چارتر بودن پرواز و هتل امکان کنسلی وجود ندارد و در صورت کنسلی وجه پرداخت شده سوخت خواهد شد ، بنابراین در زمان خرید پکیج در انتخاب تاریخ ، هتل و پرواز خود دقت نمایید ، امکان رزرو پکیج با تعداد روزهای اقامت بیشتر با هماهنگی کارشناس مربوطه نیز وجود دارد همچنین در صورت لزوم و تمایل رزرو اتاق با نوزاد نیز در هتل های روسیه امکان پذیر است و نرخ پکیج برای کودک زیر ۲ سال کم تر از 2 میلیون تومان می باشد ، در ضمن امکان اقساطی کردن مبلغ پکیج وجود دارد ولی نیمی از مبلغ کل را باید در زمان خرید و یا رزرو پرداخت نمایید.

تورهای روسیه

قیمت تور روسیه

قیمت تور روسیه بسیار مقرون به صرفه است و با خرید یکی از پکیج های روسیه می توانید از شهرهای زیبایی مانند مسکو، سن پترزبورگ، سوچی و یا کازان بازدید نمایید. شما به کمک آژانس گلبرگ سیر با قیمت های مناسب می توانید پکیج روسیه را که به مدت 9 روز در دو شهر مختلف آن برگزار می شود را رزرو کنید و در بهترین هتل های 3 و 4 ستاره اقامت داشته باشید. پروازی که این پکیج مسافرتی را انجام می دهد، ماهان ایر است و در صورت تمایل در زمان رزرو تور می توانید پرواز و هتلی خارج از پکیج انتخاب کنید. عوامل گوناگونی بر نرخ تور روسیه تاثیر می ‌گذارند و قیمت‌ تورهای این مقصد را با توجه به فاکتورهای متعددی می ‌توان پیش بینی کرد. یکی از موارد مهم تعداد روزهای اقامت و البته فصلی است که در آن به روسیه سفر می ‌کنید. برای مثال هزینه سفر به روسیه در فصل‌ های بارانی و زمانی که متقاضی سفر کمتر است، کاهش می ‌یابد و در فصول خوش آب و هوا یا زمان برگزاری فستیوال‌ های مهم، قیمت‌ تورهای روسیه بیش‌ تر خواهند شد. تعداد شهرهایی که از آن‌ ها بازدید می ‌کنید هم روی قیمت ‌ها موثر است و نیز معمولا تورهای ترکیبی روسیه خیلی گران‌ تر برای شما تمام می شود.

نرخ تور روسیه

جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده! مطلب مرتبط جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده!

در ادامه قیمت تورهای روسیه به عوامل مختلفی همچون رزرو هتل‌ های همراه با وعده‌ های غذایی، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که ارائه می ‌شود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و… بستگی دارد و شما مسافران عزیز این امکان را دارید برای داشتن سفری ارزان قیمت به این کشور تورهای لحظه آخری روسیه یا آفر تور روسیه را از وب سایت گلبرگ سیر خریداری نمایید. با توجه به همه این موارد گفته شده، از بابت هزینه سفر به روسیه نگرانی نداشته باشید! زیرا ما در آژانس گلبرگ سیر سعی بر این داریم تا با ارائه تورهای روسیه ارزان قیمت شرایط را به گونه ای برای شما فراهم سازیم تا بتوانید با پرداخت کمترین هزینه از تمامی خدمات تور مسافرتی روسیه استفاده کنید و در نتیجه با خاطره ای به یادماندنی از این سرزمین خود برگردید.

قیمت تور روسیه

خدمات پکیج مسافرتی روسیه گلبرگ سیر

  • اخذ ویزای توریستی روسیه
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما 
  • گشت های شهری به همراه ناهار
  • ترانسفر فرودگاهی و بین شهری
  • بیمه مسافرتی
  • راهنمای فارسی زبان
  • رزرو هتل و پرواز خارج از پکیج
  • سیم‌ کارت اعتباری (در صورت نیاز) 

بهترین شهرهای توریستی روسیه

پایتخت کشور روسیه، مسکو یکی از بزرگترین شهرهای جهان و از جذاب ترین شهرهای توریستی است و جالب است بدانید سفر به روسیه حتما باید با ورود به شهر مسکو آغاز شود و خروج مسافر می تواند از هر شهر دیگری باشد. از دیگر شهرهای زیبا و توریستی روسیه می توان به شهر دیدنی سنت پترزبورگ و سوچی اشاره کرد، شهر مسکو در غرب روسیه واقع شده است و سنت پترزبورگ با آن حدود 700 کیلومتر فاصله دارد.

تور های روسیه

تور روسیه ارزان و لحظه آخری

اگر ترجیح می دهید سفر کم هزینه ‌تر و مقرون به صرفه ای را داشته باشید، باید به چند نکته مهم دقت کنید‌: اول این که فصل ‌هایی را انتخاب کنید که تعداد گردشگران کمتری به روسیه سفر میکنند؛ وضعیت آب و هوای روسیه در این مورد نقش موثری ایفا می ‌کند و در فصول کم گردشگر این کشور می توانید ارزرانترین تورهای دقیقه نودی را رزرو کنید. ضمنا بازه زمانی ‌هایی همچون تعطیلات سال نوی میلادی یا عید نوروز، تعداد متقاضیان سفر و باطبع آن، قیمت ‌های تور روسیه افزایش می ‌یابد. نکته مهم دیگر این است که دور تورهای ترکیبی را خط بکشید؛ وقتی قرار باشد از چند شهر توریستی بازدید کنید، هزینه ‌هایتان به شدت بالا می رود و موضوع بعدی مدت زمان اقامت شماست که در صورت امکان، پکیج ‌هایی را انتخاب کنید که شامل تعداد روزهای کمتری می ‌باشند.  

تور روسیه ارزان

این را هم همیشه به یاد داشته باشید همیشه ارزان ‌ترین قیمت تور روسیه نمی ‌تواند دلیل بر بهتر بودن آن پکیج مسافرتی باشد، بعضی از آژانس ‌های هواپیمایی با ارائه تور ارزان ‌تر و بی کیفیت تنها باعث هدر رفتن پول و زمان شما می‌ شوند، بنابراین همیشه هوشمندانه رفتار کنید و در آخر مجموعه مسافرتی گلبرگ سیر در بالای همین صفحه قیمت ‌های مختلفی برای تور‌های این مقصد را خدمت شما ارائه کرده‌ است تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور نسبت به بودجه خود را داشته باشید.


گزینه بعدی ارزان ترین تور مسافرتی، تور لحظه آخری روسیه است که در واقع همان تور ارزان قیمت روسیه است ولی شرایط خاصی هم دارد! چرا که به تورهای دقیقه 90 هم شناخته می ‌شوند اما برای پیدا کردن این گونه تورها باید تا نزدیک شدن به زمان حرکت کمی صبر کنید. آژانس ‌هایی که پروازها را چارتر کرده باشند در صورتی که ظرفیت مسافران تکمیل نشود، پرواز را با قیمت پایین تری به مسافران با آفرهای ویژه ‌ای ارائه می ‌دهند. البته این در صورتی است که تمامی موارد لازم، مانند ویزا توریستی روسیه، در دستتان باشد. به صورت کلی اگر همیشه آماده سفر هستید، حواستان به آفرهایی که آژانس هواپیمایی گلبرگ سیر در روزهای نزدیک پرواز یا فصول کم گردشگر ارائه می ‌دهند، باشید و از این فرصت ‌استثنایی نهایت بهره را ببرید. 

آفر تور روسیه

تفریحات مهیج و جاذبه های گردشگری در روسیه

یکی از جذاب ترین تفریحات در سفر به روسیه، کوهنوردی در کوه البروس است که البته کمی به مهارت نیاز دارد. همچنین می توانید در آب های شفاف و کریستالی معدن سنگ مرمر روسیه در فاصله 5 ساعتی از سن پترزبورگ شیرجه بزنید و شنا کنید و به اوج هیجان برسید، یکی از تفریحات مهیج، غواصی یخی در دریاچه بایکال است که فقط در روسیه می توانید آن را تجربه کنید. تفریحات دیگری مانند رفتینگ، راهپیمایی و طبیعت گردی و شرکت در فستیوال های روسیه را نیز می توانید امتحان کنید و سفر به یاد ماندنی و خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنید. 

سفر به روسیه

از جمله مهمترین جاذبه های گردشگری و طبیعی روسیه می توان به دریاچه بایکال به عنوان عمیق ترین دریاچه جهان و جزیره اولخون در این دریاچه، جزایر سولوکی در شمال غربی روسیه، بنای یادبود فتح فضا، برج مخابراتی اوستانکینو، آسمان خراش های استالین و همچنین مترو مسکو و کاخ زمستانی، کلیسای جامع کازان، کلیسای جامع اسحاق و کاخ پترگوف اشاره کرد.

بهترین زمان سفر به روسیه

از آنجاییکه آب و هوای روسیه در تابستان معتدل و بسیار دلپذیر است، در این زمان تعداد توریست های خارجی در شهرهای مختلف این کشور بیشتر است و همانطور که می دانید بخش بزرگی از روسیه به دلیل آب و هوای سرد و نزدیکی به قطب در بیشتر ماه های سال سرد و یخبندان است و امکان سفر به آن ها اصلا وجود ندارد مگر برای افراد ماجراجو، اگر به دنبال پکیج های ارزان روسیه هستید بهتر است که سرمای زمستان را به جان بخرید و در یکی از تورهای زمستانی روسیه شرکت کنید و با هزینه های بسیار کم به این کشور زیبا سفر کنید، البته چهره شهرهای روسی در فصل زمستان بسیار زیبا است ولی باید این را نیز بدانید که سرمای سختی در انتظار شما خواهد بود و اگر سرمایی هستید بهتر است که با کمی هزینه بیشتر فصل گرم به روسیه سفر کنید.

بهترین زمان سفر به روسیه

راهنمای رزرو تورهای روسیه

خرید تور روسیه بهترین روش برای سفر به این شهرهای توریستی روسیه است. با خرید آنلاین تور روسیه می توانید تمامی مراحل سفرتان را در کمترین زمان و تنها با چند کلیک انجام دهید و در آخر نیز خدمات مورد نیاز مانند ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و... را نیز برای سفرتان رزرو کنید. برای خرید آنلاین تور روسیه وارد سایت شوید، مبدا سفر را مشخص کنید و در ادامه تعداد مسافران و کلاس پروازی (اکونومی کلاس، بیزینس کلاس و فرست کلاس) را نیز وارد کنید و پس از انتخاب تاریخ رفت و برگشت و مشخص شدن بازه سفرتان جست و جو را بزنید.


صفحه ای که به آن وارد می شوید همان جایی است که شما می توانید تور روسیه ارزان را در هر هتل و با هر ایرلاینی برای سفر خود خریداری کنید. در این بخش تورهای روسیه از ارزان به گران برای شما نمایش داده می شود و می توانید قیمت هر کدام از گزینه ها را با ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی نیز مقایسه و مشاهده نمایید. همچنین فیلترهایی نظیر تعداد ستاره های هتل، امتیاز مسافران، نوع مکان اقامتی (هتل، بوتیک هتل، هتل آپارتمان)، هتل های زنجیره ای، قیمت و موقعیت مکانی می توانید جست و جو خود را دقیق تر کنید و بهترین تور روسیه را برای سفر خود آنلاین بخرید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده