بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تور ویتنام پاییز

 

تور ویتنام پاییز

02177508585

the q hotel


the q hotel

Wyndham Legend Halong Hotel

Wyndham Legend Halong Hotel

Cicilia Hotel & Spa

Cicilia Hotel & Spa

دوتخته1,270 دلار

 

 


یک تخته1,650 دلار

 


کودک با تخت0

 


کودک بدون تخت0

تور ویتنام پاییز

02177508585

Meliá Hotels


Meliá Hotels

Vinpearl Resort & Spa Hạ Long

Vinpearl Resort & Spa Hạ Long

Danang Golden Bay Hotel

Danang Golden Bay Hotel

دوتخته1,420 دلار

 

 


یک تخته1,960 دلار

 


کودک با تخت0

 


کودک بدون تخت0

 


سایر تورها

تور خارجی

تور خارجی

تور ویتنام

تور ویتنام

مدارک و خدمات

مدارک مورد نیاز


  • پرینت حساب
  • اصل تصویر مدارک شناسایی
  • تمکن مالی
  • عکس
  • اصل پاسپورت با 7 ماه اعتبار

خدمات آژانس


  • ترانسفر
  • بیمه
  • اقامت در هتل
  • صبحانه
  • بلیط رفت وبرگست

توضیحات تکمیلی

روز اول : رسیدن به شهر هانوی

به فرودگاه بین المللی شهر هانوی می رسید . به محض رسیدن به استقبال شما می آیند و به هتل در شهر زیبای هانوی منتقل می شوید . شب را در هتل سپری می کنید .

 

روز دوم : گشت شهر هانوی

صبحانه را در هتل میل می فرمایید . صبح از آرامگاه و موزه ی هوشی مین ، پاگودای one pillar ، کاخ ریاست جمهوری به سبک مستعمراتی فرانسه ، معبد تاریخی ادب و هنر و اولین مدرسه ی ویتنام که به افتخار کنفسیوس در سال 1070 ساخته شده ، دیدن می کنید .

بعد از ظهر ، به دیدن موزه ی نژاد شناسی می پردازیم . سپس دردریاچه ی Hoan Kiem ( دریاچه ی شمشیر شکسته ) و معبد Ngoc Son که روی یک جزیره در بخش شمالی دریاچه است ، گردش می کنیم . بعد به سمت محله قدیمی که دارای 36 خیابان است که به نام های اجناسی که در آن فروخته می شوند نامگذاری شده اند ، می رویم . هنگام عصر ، به تماشای برنامه ی رقص عروسک های روی آب می رویم . هنرمندان این نمایش ، عروسک ها را در دکوری بی نظیر روی آب حرکت می دهند و به جای آن ها حرف می زنند و می خندند . شب را در هانوی می گذرانید .

نکته : لطفا توجه کنید که موزه هوشی مین تنها در ساعات صبح باز است . روز های دوشنبه و جمعه موزه تعطیل می باشد .

 

روز سوم : هانوی - خلیج هالونگ

بعد از این که صبحانه را میل کردید ، با اتومبیل به سمت خلیج هالونگ که جزو میراث جهانی یونسکو است ، حرکت می کنیم ( 3 ساعت و نیم ) . هرکسی که به ویتنام سفر می کند نباید شانس دیدن خلیج هالونگ ، آمیزه ای زیبا از گذرگاه هارمونیک کوه و دریا را از دست بدهد .

خلیج کوچک هالونگ در خلیج Bac Bo (Tonkin) قرار دارد و با 3000 جزیره ی سبز که مانند جواهر به نظر می رسند ، منطقه ای به مساحت 1500 کیلومتر مربع را در بر می گیرد . به محض رسیدن به بندرگاه ، سوار کشتی چینی می شویم و از زیبایی با شکوه خلیج هالونگ و ناهار با غذای دریایی تازه روی کشتی ، لذت می بریم . کشتی چینی امکانات مدرن بسیاری را ارائه می دهد .

از غارهای شگفت انگیز در خلیج هالونگ که با قندیل احاطه شده است ، دیدن فرمایید . شام را روی کشتی میل می فرمایید . انعکاس تکه های سنگ آهکی که از داخل زمین سر بیرون اورده اند ، صحنه ی قایق های ماهیگیری که در دل تاریکی نور افشانی می کنند . از این لحظات گرانبها در یکی از مهیج ترین مناظر طبیعی جهان لذت ببرید . شب را در کشتی سپری می کنید .

 

روز چهارم : هالونگ به هانوی - پرواز به دانانگ

صبحانه را در کشتی میل می کنید . بعد از لذت بردن از زیبایی های این خلیج به هانوی بر می گردیم و با پرواز به دانانگ می رسیم . راهنما به استقبال شما در فرودگاه می آید و اتاق خود در هتل را تحویل می گیرید . شب در دانانگ هستید .

 

روز پنجم : گشت دانانگ

امروز ، حدود 30 تا 45 دقیقه از مرکز شهر دانانگ تا تپه بانا ، یک منطقه کوهستانی خوش منظره با مناظر پانوراما ، طی می کنیم . دمای این مکان در تمام طول سال بیشتر خنک است . در ایستگاه تله کابین بانا هیلز سوار بر سیستم مدرن تله کابین می شوید منظره ای از طبیعتی که فوق العاده زیباست ، تماشا می کنید . وقتی روی پل طلایی راه می روید که به نظر می رسد توسط یک جفت دست غول پیکر که از کوه بیرون زده اند ، احساس قدم زدن در ابر ها را تجربه می کنید . سپس ، از اوقات فراغت خود در Ba Na Hills برای فعالیت های بیشتر مانند تماشای ویلاهای معماری اروپایی ، انبار شراب فرانسوی ، تخت گل و پاگودا لذت ببرید . شب در دانانگ می مانیم .

 

روز ششم : روز آزاد در دانانگ

 

امروز در اختیار خودتان هستید .

 

 

 

روز هفتم : پرواز دانانگ به سایگون ( هوشی مین )

بعد از صبحانه با پرواز به سایگون می رسیم . راهنما به استقبال شما در فرودگاه می آید و اتاق خود در هتل را تحویل می گیرید . شب در سایگون هستید .

 

روز هشتم : گشت سایگون

( تونل های معروف جنگ ) و CUCHI TUNNEL صبحانه را در هتل میل می فرمایید . سپس از تور شهر برای بازدید از اداره پست Notre Dame Cathedral لذت می برید . سپس از Benh Tanh و فروشگاه Reunification دیدن کاخ که به سبک فرانسوی توسط گوستاو ایفل طراحی شده ، دیدن می فرمایید . پس از آن از موزه ی بقایای جنگ شامل خودروهای زرهی ، بخش هایی از توپخانه ، بمب ها و اسلحه های پیاده نظام که هم در داخل و هم در خارج نمایش داده شده اند ، دیدن می کنیم و به برج ساعت عظیم در مرکز آن Binh Tay می رویم و از فروشگاه Cholon دیدن خواهیم کرد . سپس به محله ی چینی نشین که توسط جمعیت کلیسای چینی در قرن 19 ساخته شده است را فراموش نکنید . از Thien Hau دیدن می کنیم . تماشای پاگودای شب را برای گردش یا خرید در شهر هوشی مین در اختیار خواهید داشت .

 

روز نهم : گشت سایگون - دلتای مک گنگ

صبح هنگام با 2 ساعت رانندگی به سمت دلتای مکونگ ، که بخاطر باغ های میوه های گرمسیری ، باغ های نارگیل ، محصولات سنتی ساخته شده از نارگیل مشهور است می رویم . پس از ورود ، سوار قایق چوبی محلی می شوید تا از مناظر حومه ی شهر و زندگی رودخانه لذت ببرید . به دراگون آیلند می رسید و در کنار خانواده کشاورز محلی ، میوه تازه چیده شده و شیر نارگیل را امتحان می کنید . در حالی که یک فنجان چای عسل می نوشید از مهمان نوازی روستایی لذت می برید . قبل از بازگشت به سایگون ، ناهار محلی از غذاهای محلی در یک رستوران محلی سرو می شود . شب در سایگون اقامت داریم .

 

روز دهم : بازگشت از سایگون

با توجه به زمان پرواز به فرودگاه می رویم برای برگشت به ایران .

تورهای پیشنهادی

تور ویتنام پاییز

تور ویتنام پاییز

مدت اقامت9 شب و روز

قیمت از:‌ 42,000,000 تومان + 1,270 دلار

تور ترکیبی ویتنام

تور ترکیبی ویتنام

مدت اقامت7 شب و روز

قیمت از:‌ 42,000,000 تومان + 907 دلار

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده