بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تور استانبول

تور استانبول

درباره تور استانبول  

 

استانبول از شهرهای بسیار معروف و مهم کشور ترکیه بشمار می رود که در شمال غرب ایران قرار گرفته است. قرارگیری این شهر در منطقه خاورمیانه، باعث شده آثار تاریخی متنوعی در این شهر به چشمتان بخورد. استانبول شهری روی شبه جزیره مثلثی بین آسیا و اروپاست که شاهد اتفاقات تاریخی متنوعی از عصر باستان تا حال حاضر بوده، به صورتی که گاهی تاریخش به عنوان بخشی از امپراتوری ایران با سرزمین ما هم گره خورده است. استانبول همان قستنطنیه یا بیزانس باستان است که جزئی از دو امپراتوری مهم بیزانس و عثمانی بوده است. به دلیل همین قدمت است که تنوعی از آثار فرهنگی و باستانی را در این شهر می ‌توانید ببینید و دریای مرمره و سیاه دو دریای نزدیک استانبول هستند، بنابراین استانبول شهری ساحلی بشمار می رود.

 

تور استانبول

 

تور استانبول یکی از پرفروش ترین تورهای مسافرتی است و استانبول بزرگ ترین شهر کشور ترکیه و البته یکی از بزرگ ترین شهرهای جهان شناخته می شود و اینکه استانبول به دلیل مجاورت با تنگه بسفر، در میان دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته است و می توان گفت که این شهر، تنها شهر بزرگ جهان است که در هر دو قاره قرار گرفته است. تور استانبول نیز یکی از تورهایی است که بیشترین طرفدار را در میان ایرانیان دارد و البته به دلیل قیمت مناسبی هم که نسبت به سایر تورهای خارجی دارد و البته مقصد بی نظیرش، روزانه مسافران ایرانی زیادی را به خود جلب می کند.

 

اگر قصد دارید بلیط ارزان قیمت خریداری کنید باید توجه داشته باشید که تاریخ سفر شما در های سیزن است یا لو سیزن. خوب تابستان و اوایل بهار یعنی ایام نوروز دوران های سیزن برای خرید بلیط تور مسافرتی استانبول است، یعنی در این بازه زمانی ها قیمت بلیط گران تر است و خرید تور استانبول از تهران و سایر شهرها در این ایام به مسافرانی پیشنهاد می ‌شود که برای تفریح و استراحت سفر می‌ کنند. در تابستان هوای استانبول نسبتا گرم است و با توجه به شرجی بودن هوا تا حدودی به هوای شمال کشور خودمان در تابستان شباهت دارد، تابستان به صورت کلی ایام توریستی بشمار می رود و گرانی این فصل برمیگردد به این موضوع! نوروز آب و هوای استانبول خیلی لذت بخش و عالی می ‌باشد و زنده شدن دوباره زمین این شهر را بیش از پیش دیدنی و جذاب می‌ کند. در دیگر ماه‌ های بهار امکان دارد باران ‌های شدید و مداوم را در استانبول را دیده باشید که ممکن است تور ترکیه استانبول شما را تحت تاثیر قرار بدهد. در های سیزن بهتر است بلیط‌ تان را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری پرداخت کنید و قیمت بلیط تور استانبول در های سیزن از بسیار بالا می رود.

 

تور های استانبول

 

قیمت تور استانبول

نرخ تور استانبول بستگی به عوامل گوناگون و مهمی دارد و به همین دلیل نمی ‌توانیم به طور کلی قیمت مشخصی را برای تورهای استانبول در نظر بگیریم و برای شما بیان کنیم. به طور کلی نرخ های تورهای مسافرتی به مقصد مورد نظر شما، نوع پرواز ترکیه، مسافت پرواز، رزرو هتل در ترکیه، خدماتی که هتل ترکیه به شما مسافران ارائه می ‌کند و مهمتر تاریخ و فصل سفر همگی از عوامل تعیین کننده قیمت تور استانبول هستند. برای اطلاع از قیمت تورهای این شهر جذاب و دوست داشتنی بهترین راه این است به سایت گلبرگ سیر مراجعه کنید و برای اطلاع از قیمت تورهای مسافرتی استانبول در سیستم مبدا و مقصد سفر و تاریخ را وارد کنید و قیمت تور مورد نظرتان به هر مقصدی که می‌ خواهید را مشاهده نمایید.


 


نرخ تور های استانبول


 

خدمات پکیج تور استانبول گلبرگ سیر

رایج ‌ترین خدمات تور استانبول در آژانس گلبرگ سیر به شرح زیر است:

رزرو بلیت رفت ‌و برگشت هواپیما

رزرو هتل به همراه صبحانه (انتخاب هتل به ‌دلخواه مسافر)

ترانسفر رفت ‌و برگشت فرودگاهی

بیمه مسافرتی مطابق با مدت زمان اقامت در استانبول

سیم‌ کارت اعتباری (در صورت نیاز) رزرو هتل و پرواز خارج از پکیج

 

تور استانبول ارزان و لحظه آخری

اگر ترجیح می دهید سفر کم هزینه ‌تر و مقرون به صرفه ای را داشته باشید، باید به چند نکته مهم دقت کنید‌: اول این که فصل ‌هایی را انتخاب کنید که تعداد گردشگران کمتری به استانبول سفر میکنند؛ وضعیت آب و هوای استانبول در این مورد نقش موثری ایفا می ‌کند. روزهای اوج گرما و رطوبت یا زمان باران ‌های فصلی، فصل کم گردشگر این کشور محسوب می ‌شود. بازه زمانی ‌هایی همچون تعطیلات سال نوی میلادی یا عید نوروز، تعداد متقاضیان سفر و باطبع آن، قیمت ‌های تور استانبول افزایش می ‌یابد. موضوع بعدی مدت زمان اقامت شماست که در صورت امکان، پکیج ‌هایی را انتخاب کنید که شامل تعداد روزهای کمتری می ‌باشند.  

 

تور های استانبول ارزان

 

این را هم همیشه به یاد داشته باشید همیشه ارزان ‌ترین قیمت تور استانبول نمی ‌تواند دلیل بر بهتر بودن آن پکیج مسافرتی باشد، بعضی از آژانس ‌های هواپیمایی با ارائه تور ارزان ‌تر و بی کیفیت تنها باعث هدر رفتن پول و زمان شما می‌ شوند، بنابراین همیشه هوشمندانه رفتار کنید و در آخر مجموعه مسافرتی گلبرگ سیر در بالای همین صفحه قیمت ‌های مختلفی برای تور‌های این مقصد را خدمت شما ارائه کرده‌ است تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور نسبت به بودجه خود را داشته باشید.

 

گزینه بعدی ارزان ترین تور مسافرتی، تور لحظه آخری استانبول است که در واقع همان تور ارزان قیمت استانبول است ولی شرایط خاصی هم دارد! چرا که به تورهای دقیقه 90 هم شناخته می ‌شوند اما برای پیدا کردن این گونه تورها باید تا نزدیک شدن به زمان حرکت کمی صبر کنید. آژانس ‌هایی که پروازها را چارتر کرده باشند در صورتی که ظرفیت مسافران تکمیل نشود، پرواز را با قیمت پایین تری به مسافران با آفرهای ویژه ‌ای ارائه می ‌دهند. به صورت کلی اگر همیشه آماده سفر هستید، حواستان به آفرهایی که آژانس هواپیمایی گلبرگ سیر در روزهای نزدیک پرواز یا فصول کم گردشگر ارائه می ‌دهند، باشید و از این فرصت ‌استثنایی نهایت بهره را ببرید. 

 

نرخ تور های استانبول

 

استانبول در بهار، تابستان، پاییز، زمستان چه شکلی است؟

بهار در استانبول ترکیه

بهار در ترکیه مملو از باران و باد است، و با حرکت از مارس تا آوریل کمی خنک‌تر است و با رسیدن به ماه می، هوا به تدریج بهتر (و گرم‌تر) می‌شود. در حالی که ماه مارس در ترکیه از نظر آب و هوا کمی غیرقابل پیش بینی است، می توانید روزهای راحت و گاه به گاه بارانی و شب های سرد در آوریل و روزها و شب های گرم در ماه می با آفتاب بیشتر از باران را انتظار داشته باشید.استانبول در فصل بهار شلوغ تر از تابستان است، بنابراین می توانید از آب و هوای خوب و قیمت مناسب لذت ببرید! دماها از 51 درجه فارنهایت تا 68 درجه فارنهایت (11 درجه سانتیگراد تا 20 درجه سانتیگراد) متغیر است.


 


بهار استانبول


تابستان در استانبول ترکیه

تابستان در ترکیه گرم و مرطوب است و آگوست گرم ترین ماه سال در استانبول است. از آنجایی که مدارس در اواسط ژوئن به پایان می رسند، گردشگری محلی در آن زمان افزایش می یابد و با بازگشایی مدارس آرام می شود. همین امر در مورد مسافران بین‌المللی نیز صدق می‌کند - از آنجایی که اکثر مدارس و دانشگاه‌ها ترم را در ژوئن به پایان می‌رسانند و در سپتامبر دوباره شروع به کار می‌کنند، شاهد افزایش در گردشگری و همراه با آن، افزایش قیمت‌ها، زمان انتظار و ازدحام جمعیت هستید. همچنین می توانید انتظار داشته باشید که در تعطیلات ترکیه و به ویژه در ماه مبارک رمضان شاهد افزایش قیمت باشید. گرمای تابستان برای روزهای ساحلی ایده آل است، اما زمانی که پیاده در شهرها گردش می کنید، چندان مناسب نیست. مطمئن شوید که روزهای خود را از قبل برنامه ریزی کرده و زودتر شروع کنید، در غیر این صورت ممکن است در گرم ترین ساعات روز در صف های 30 تا 60 دقیقه ای منتظر بمانید.تابستان‌های ترکیه شامل روزهای گرم، شب‌های مرطوب و تقریباً بارش باران است. دما از 96 درجه فارنهایت تا 71 درجه فارنهایت (35 درجه سانتیگراد تا 22 درجه سانتیگراد) متغیر است، اما به دلیل رطوبت و پیاده روی در تپه های شهر می تواند حدود 100 درجه فارنهایت باشد.


پاییز در استانبول ترکیه

آب و هوای ترکیه از سپتامبر تا نوامبر فوق العاده است. دلپذیر است، هوا خیلی مرطوب نیست و هر شهر و سایتی بدون شلوغی لذت بیشتری دارد. از آنجایی که فصل اوج سفر نیست (و به دلیل اینکه بیشتر تعطیلات ترکیه در نیمه اول سال است)، قیمت‌ها مقرون به صرفه‌تر هستند و مسافران می‌توانند بدون انتظار در صف‌های طولانی و مختل شدن دیدشان توسط جمعیت، از جاذبه‌های مهمی که باید دیدن کنند، لذت ببرند.پاییز در ترکیه شامل روزهای گرم و شب های راحت با بارش کمتر نسبت به بهار است. دماها از 68 درجه فارنهایت - 55 درجه فارنهایت (20 درجه سانتیگراد - 12.7 درجه سانتیگراد) متغیر است.


 


پاییز استانبول


زمستان در استانبول ترکیه

البته سردترین زمان سفر به ترکیه در ماه های ژانویه و فوریه است. این ماه‌ها معمولاً سردترین ماه‌ها در ترکیه هستند، به این معنی که جمعیت کمتری برای رقابت خواهید داشت، اما بهتر است با هم ترکیب کنید! به خاطر داشته باشید، بهترین راه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استانبول ، کاوش با پای پیاده است – حتماً بهترین کفش های پیاده روی خود را ببندید، زیرا این شهر پر از تپه ها و جاده های سنگفرش تاریخی است!زمستان های ترکیه معمولا ابری و بارانی است و از 28 درجه فارنهایت تا 50 درجه فارنهایت (2- تا 10 درجه سانتیگراد) متغیر است. در حالی که بارش برف نادر است، اگر خوش شانس باشید، این فرصت را خواهید داشت که قدم زدن در این عجایب زمستانی را تجربه کنید.


بهترین زمان سفر به استانبول

همان طور که اطلاع دارید فصل بهار فصلی است که طبیعت در همه جای دنیا به زیباترین شکل خود در می یاید. همچنین فصل پاییز نیز آب و هوای خنک و منظره‌های جذابی را برای هر شهر به ارمغان می ‌آورد. بنابراین اگر قصد گشت و گذار در استانبول را دارید می ‌توان گفت که بهترین زمان سفر به این شهر فصول بهار و پاییز است. در واقع آب و هوا در فصل ‌های بهار و پاییز بسیار دلچسب است و درجه حرارت میانگین شهر حدود ۱۵ درجه سانتی‌ گراد است. همچنین از مزیت‌ های دیگری که باعث می ‌شود فصل پاییز و بهار را بهترین زمان سفر به شهر استانبول برای سفر نام ببریم این است که تعداد جمعیت گردشگران در این فصل‌ها کمتر از سایر فصل‌ ها می ‌باشد و از همین رو می ‌توانید بدون تجربه شلوغی‌ های آزاردهنده و ترافیک سنگین به بازدید از شهر بپردازید.

سفر با تور های استانبول 


از آنجایی که استانبول یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان است، فعالیت ها و اقامتگاه های موجود در آن بسته به فصل بسیار متفاوت است. هنگام برنامه ریزی سفر، کنترل جمعیت، ایمنی و دسترسی نیز مهم است.مهم نیست در چه فصلی از سال می‌توانید در سفر به ترکیه باشید، می‌توانید مطمئن باشید که این سفر یک عمر خاطره خواهد بود. برخی از ماه ها به دلیل راحتی، امتیاز قیمت و در دسترس بودن، بهتر از ماه های دیگر است. اگر می توانستیم انتخاب کنیم که چه زمانی به ترکیه برویم، ماه می و اکتبر است . شما می توانید قبل از شروع تعطیلات تابستانی و زمستانی، جمعیت را شکست دهید، از هوای خوب لذت ببرید و به تعطیلات بروید!اگر در ماه مه به این کشور سفر می کنید، به خاطر داشته باشید که ترکیه جشنواره Hidrellez را جشن می گیرد که آغاز بهار را جشن می گیرد. اگر در ماه اکتبر به این کشور سفر می کنید، به خاطر داشته باشید که روز جمهوری ترکیه در 29 اکتبر جشن گرفته می شود.

 

راهنمای رزرو تورهای استانبول

خرید تور استانبول بهترین روش برای سفر به این شهر دوست داشتنی است. با خرید آنلاین تور استانبول می توانید تمامی مراحل سفرتان را در کمترین زمان و تنها با چند کلیک انجام دهید و در آخر نیز خدمات مورد نیاز مانند ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و... را نیز برای سفرتان رزرو کنید. برای خرید آنلاین تور این مقصد وارد سایت شوید، مبدا سفر را مشخص کنید و در ادامه تعداد مسافران و کلاس پروازی (اکونومی کلاس، بیزینس کلاس و فرست کلاس) را نیز وارد کنید و پس از انتخاب تاریخ رفت و برگشت و مشخص شدن بازه سفرتان جست و جو را بزنید.

 

آفر تور های استانبول

 

صفحه ای که به آن وارد می شوید همان جایی است که شما می توانید تور استانبول ارزان را در هر هتل و با هر ایرلاینی برای سفر خود خریداری کنید. در این بخش تورهای استانبول از ارزان به گران برای شما نمایش داده می شود و می توانید قیمت هر کدام از گزینه ها را با ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی نیز مقایسه و مشاهده نمایید. همچنین فیلترهایی نظیر تعداد ستاره های هتل، امتیاز مسافران، نوع مکان اقامتی (هتل، بوتیک هتل، هتل آپارتمان)، هتل های زنجیره ای، قیمت و موقعیت مکانی می توانید جست و جو خود را دقیق تر کنید و بهترین تور استانبول را برای سفر خود آنلاین بخرید.


منبع:تور استانبول


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده